Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Triangelns IK Meat-Balls FC

Barkarö

Referat

Referat: Meat-Balls FC - Barkarö

Meat-Balls FC vs. Barkarö:
Johan sa innan matchen att vi inte ska underskatta Barkarö. Vad gjorde vi egentligen i början av matchen? Efter 1,5 minut så kom de 2 stycken ensamma med vår målis för att samtliga var uppe och ville göra mål, samma sak hände efter ytterligare 3,5 minut. Underläge 0-2. Strax efter frispelade Jimmy Alex o som satte bollen där den hör hemma 1-2, 1 minut innan halvtidsvilan. Skönt. I halvtid fick ni lite skäll för vi slarvade vid: hörnor, passningar, markeringar och insparkar.
I 9:e minuten tryckte max in bollen på ett riktigt bra skott, 13:e slet John som en varg och väggade iskallt med stolpen innan han satte 4-2. 5-2 målet gjorde Max ochså efter att att dribblat sig snyggt igenom deras försvar. Precis i samma sekund som slutsignalen så fick Barkarö en retur och kunde trycka in slutresultatet. Bra match trots en svajande inledning, vi fick se ett Barkarö som spelade zoonförsvar men vad hjälper det? :)

Andra möten i serien

lör 8 jan 2011, 13:05 Meat-Balls FC - Barkarö 6 - 0